Service & garantie

Heb je een probleem met je product, zoals transportschade of een onvolledige levering? Bekijk dan de veelgestelde vragen hieronder.

Wat moet ik doen als er een artikel beschadigd of defect is geleverd?

Ondanks onze zorgvuldige verpakking en verzending kan het incidenteel voorkomen dat een artikel beschadigd of defect wordt geleverd. Onze excuses voor het ongemak! Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via e-mail en vermeld je bestel- of pakbonnummer, samen met één of meerdere foto's waarop de schade duidelijk zichtbaar is.

Bij Sidora zullen we uiterlijk op de eerstvolgende werkdag reageren of contact met je opnemen om de klacht te bespreken. We streven altijd naar een passende oplossing.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Bij Sidora hechten we veel waarde aan service. Voor ons betekent service dat we graag mooie producten leveren en onze klanten een prettige ervaring willen bieden. Als er onverhoopt iets misgaat, laat het ons dan weten via de klantenservice. Beschrijf duidelijk wat er aan de hand is, en vaak kunnen we je klacht snel oplossen!

Als je klachten hebt over de staat van het product bij levering, zoals transportschade of een kapot/beschadigd product, laat het ons dan binnen 5 werkdagen na levering weten.

Bij Sidora bieden we standaard een volledige productgarantie van één jaar op elke aankoop.